Je kind zit niet lekker in zijn vel. Je maakt je zorgen om hem of haar en wilt graag dat het beter gaat. Als ouder voel je dit vaak heel goed aan. Jij kent je kind immers het beste. Of je wilt als opvoed-professional graag meer weten over bepaald gedrag of ontwikkelingen bij je doelgroep.
Voel je welkom om vrijblijvend jouw verhaal te delen door contact met ons op te nemen. Samen kijken we naar wat passend is bij jou hulpvraag en die van je kind of doelgroep. Soms is een klein advies al voldoende om verder te gaan. Je hebt geen verwijzing nodig en ik heb geen wachtlijst.

Hoe verloopt het contact?

Stap 1: Contact opnemen.
Je hebt iets over ons gehoord via bekenden of je hebt iets over ons gelezen op sociale media. Je kan telefonisch, via mail of Whats-app contact opnemen.

Stap 2: Kennismaken
We hebben een telefonisch kennismakingsgesprek. We bespreken kort of jouw hulpvraag passend is bij ons aanbod. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Stap 3: Intakegesprek
Tijdens dit gesprek vertel jij je verhaal. Samen kijken we welk traject het beste past bij jou hulpvraag. Hier zijn wel kosten aan verbonden.

Stap 4: Coachplan
Wij mailen je ons coachplan en kostenoverzicht. Afhankelijk van de hulpvraag worden de aantal coachsessies gepland. Gemiddeld tussen 3-5 coachsessies. Zo weet jij waar jij aan toe bent.

Stap 5: Start coachsessie
De coachsessies duren 45 minuten.

Stap 6: Eindverslag
In het eindverslag kan je terug lezen waar we met elkaar aan gewerkt hebben. De opvoeder is namelijk de aangewezen persoon om alle handvatten die tijdens de coachsessies zijn aangereikt voor te blijven zetten. Dan pas zullen de resultaten het beste zichtbaar zijn.